tisdag 7 augusti 2012

Samsung galaxy s2

Ny mobil,haha ja jag tror redan ni fattar vilken det är. Bloggar just nu från mobilen medans den laddar. Det ända jag måste köpa till den är skärm skydd och skal sen är den helt perfekt,haha.

Åter till dagen, hah eller ja vi har ju inte snackat om den men ändå.
Min dag börja med att min syster väckte mig ovanligt tidigt,lite innan tolv och direkt när jag vaknat och kliviT ur min ur sköna säng så roppar min pappa på mig och säger att han vill prata med mig, haha jag vart lite orolig och börja tänka ifall jag hade gjort något.men vet ni vad han ville? Han sa att jag skulle glra mig i ordning för att min kära syster Emma slulle komma . Så jag gjorde som han sa och sen när hon väl kom så jade jon med sig mosters lilla gullunge och så sa dom att vi skulle åka. Åka vart?jo till elgiganten och där köpte vi mobilen, egentligen så skulle bara jag få en mobil men sanna fick också en, hon tog en vit och jag en svart. Tycker inte om vita mobiler..dom känns inte äkta,hahah ja av någon anledning så tycker jag inte de.
Men iallafall så åkte vi hem till oss efteråt  och lite så.

Imorgon ska janina komma hit och sen får vi se vad vi ska göra och ifall hon sover här,det är inte säkert men jag hoppas hon kan de.

Juste ni kan ju vara gulliga och följa mig på instagram och skriva till mig på kik.
Instagram:johannahaaralaa
Kik:johannahaarala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar