söndag 9 september 2012

Det går bra nu!

musik i öronen , datorn i inä med film på , ligger och gosar i sängen helt enkelt.
skolan har börjat och känns skönt att ha allt sociala omking sig men att jobba på lektionerna är de svåraste man kan göra. tänker bara på betyden hela tiden. man blir så knäpp och sjuk av de.
innebandyn har dragit igång igen och imorn blire min första träning . får fortfarande inte träna men klarar inte av att bara stå och se på.

och jag har vart vart så skilladså jag har lyckats tappa bort min hemnyckel..igen.. så nu har jag min brors hahaha..


btw min helg har vart grym också, i fredag så slutade jag kvart i fyra då drog jag och janina hem till mig och åt mat och kolla på film efter de fram mot kvällen vid nio så drog vi ut och träffa J. vi drog till aborrberget men blåste så sjukt mycket så vi drog hem till han och snacka osv.  den drog vi där ifår vid typ halv ett eller ngt sånt, vi va så sjukt trötta och kissnödiga att när jag pch janina kom hem till mig så sprang vi in på en varsin toa hahha.. ah iallafall efter de så skulle vi lägga oss och kolla åå film men filmen hann väll hölla på i typ max tio minuter sen somna bådatvå med datorn i famnen o allt. snacka om att va trötta.. på lördagen så åkte min kära janina hem vid typ sex så då tog jag de bara lugnt ett tag tills klockan typ blev tio sen drog jag hem till J. och va där en stund. vi gjorde inget speciellt låg mest ochkolla på film och snacka. drog väll där ifrån vid kvart i ett eller ngt och ah sen hem och sov.

tror jag börjar bli sjuk. ont i halsen och as snorig. får bara inte bli sjuk nu.
aja ska fortsätta kolla på filmen nu. Godnatt jaoo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar