lördag 6 oktober 2012

Någon sa till en tjej "du är för söt för att vara singel" hennes svar var "Nej, jag är för söt för att bli sårad, lurad, och för att vara otrogen mot.''

Idag har jag nog vart tröttare än aldrig förr, legat i sängen hela dagen , jag skojar inte.
fast det behövs väl också någon gång! aja , taggar till match imorn mot gnesta men får se om man ska vara med , börjar bli förkyld tror jag.
Inte så super taggad men ja första innebandy matchen sen innebandyn starta.
I år kommer de bli tufft men vi får kämpa.
Får träffa den som betyder mest för mig imorn också, Janina ! 
känns som om jag inte har träffat henne på flera år fasten de var igår..
Börjar växa fast i henne,de är sjukt. vad skulle jag göra utan den underbara tjejen?!
Ja .. tur att jag har henne nu när de känns som om hela världen är emot mig.
pampampaaaam. 
Jag älskar dig min finaste skatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar