lördag 22 december 2012

i wanna be your princess☜

Musik i öronen och ligger nermyst i sängen sen flera timmar tillbaka. just nu är klockan halv fyra på morgonen och jag kan inte sova
 jag sover verkligen aldrig längre .. jorå men förfärliga tider!

 åkte till eskilstuna med mamma idag och köpte julklappar till min syster och bror ,även lite kläder till mig . va riktigt misigt att gå med mamma faktiskt ,dt var ett tag sen vi gjorde något sånt tillsammans. har även öppnat mig för mamma sjukt mycket och berättat saker jag aldrig trodde att jag skulle säga till henne. känns rätt skönt ,känner faktiskt att vi kommit närmare varandra och jag förstår inte själv att jag sagt vissa saker men ah :)

om två dagar är det julafton och jag kämner mig inte allt taggad till den dagen ,det börjar med att man vaknar tidigt för att man är så ivrig på att öppna paketen men nej det får man inte för så ska du äta tomtegröt och vara social med familjen och alla andra ,sen efter det ska man vänta i flera timmar på julmaten och den är ju helt okej men man äter så mycket att man nästan spricker  och efter det är det kalleanka  o,h väntan på allting känns som flera dagar ,år ,månader och timmar . det finns nog inte någon segare dag än julafton ..
har verkligen ingen julkänsla heller så på sönad blir det väl att dygna så man sover bort en del av väntan!

juste ,på söndag ska jag stå på ica begtsson och packa kassar med laget för föreningen , kul .. haha nej men måste dit ändå . dock är det inte säkeft att jag kan eftersom jag planerat in lite annat så får se om jag kan byta med någon . men de får jag fixa imorgon när jag vaknar .
 omg klockan är snart kvart i 4 och jag sover inte än. hur ska jag orka upp om bara några timmar ?!

puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar