fredag 18 januari 2013

remember when we were bestfriends?Yeah...remember when you weren't a bitch?

Hej mina fiiiina!
It's friday tomorrow ,fuck yeah!
Imorgon kommer min dag bestå av att jag ska gå upp vid halv åtta för att börja fixa mig och grejer men jag kommer inte orka det så jag kommer bli sur och vilja kasta min mobil i marken när den ringer och sen kommer mamma komma in vid åtta och säga att vi ska åka om en halvtimme och att jag måste gå upp..
En halv timma på sig att fixa sig, ja jag är tjej ? tror ni jag kommer klara att fixa mig på så kort tid?! nej så jag kommer få panik och bli sur och inte hitta några kläder och ha på mig och jag kommer få mina fina pms utbrott och grejer sen är hela dagen förstörd.
Iallafall så ska jag åka till doktorn imorgon och göra massa tester och kolla hjärtat och få en apparat på mig i ett dygn. så min dag kommer spenderas på sjukhuset. Och när jag väl kommer hem så kanske jag ska träffa han. men vi får se hur de blir med de eftersom kanske blir andra grejer som kommer ivägen, men hoppas inte det iallafall!

Min vecka har verkligen inte vart som jag tänkt men hoppas att min helg blir som jag tänkt iallafall.
Hoppas bara jag får av min apparat innan matchen på lördag så jag kan vara med annars har hela min vecka skitit sej. och hoppas min huvudvärk inte kommer tillbaka för då kan jag säga att jag skjuter mig själv eller något.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar