tisdag 29 januari 2013

TRÄNINGSVÄRK☜

ligger  just nu i sängen efter en så himla långtråkig dag att det inte är sant.
idag åkte vi till intersport och jag hitta faktiskt en ny innebandy klubba,jag vart kär i den och köpte den på engång,dock är den allderles för lång men de skiter jag i .
åkte sedan till träningen när jag invigde den nya klubban och gick väl helt okej för att vara en ny klubba. Imorgon är det tisdag och jag ser inte fram emot det alls lång och seg dag sedan har jag idrott som sista lektion och efter de så är det träning flr skol dm -innebandy. eefter den träningen så ska jag träna med p98. sedan på onsdag har jag konfirmation och när jag kommer hem dka jag träffa nada så ska vi dra ut och gå,på torsdag har jag innebandy träning och på fredag drar jah på skol dm om jag nu kommer med . på lördag sover nog juöia här och på söndag har vi innebandy dm med laget.
känns som om den här veckan består av skola och träning
men man måste ju faktiskt träna till beatchen 2013 ellerhur!?

jaja onödigt inlägg,men ska sova nu så puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar