måndag 25 februari 2013

★☆★

Liggandes i sängen med musiken i öronen så tar jag mig orken att uppdatera bloggen lite eftersom jag knappt skriver längre.

Hela veckan har jag iallafall haft sportlov! Så himla skönt.har spenderas flr mestadeos med janina, sovit rrätt mycket hos motmor och morfar meb har även träffat annat folk.

Jag har även funderat mycket över grejer, och jag har kommit fram till att jag måste förändra mig själv. Jag trivs inte i den jag är men det kommer ta tid.man kan inte flrändras över en natt. Jag har även bestämt mig för att byta skola, jag har ställt mig i kö till två stycken och hoppas på att jag kommer in på någon av dom till nian. Trivs verkligen inte därjqg går nnu lärarna bryr sig bara som sitt ryckte verkar de som och orkar inte med en ända person på skolan..eller jo elin och janina.resten kan bara försvinna, klassen jag går i är världens töntklass och drn har blivit helt sjuk.vissa personer har blivit så himla patetiska och gör allt fpr bråk, att dom ens orkar?! Hahha.. aja.hoppas bara på att jag kommer in på någon annan skola :)

Sedan måste jag ta och reda ut vissa grejer jag ställt till med, jag tar konsekvenserba meb som lär bli tuffa så tur att jag har mina vänner.

~Jag älskar dom.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar