lördag 23 mars 2013

okok brorsan✌

Ligger i sängen med musiken i öronen som vanligt så vet inte riktigt hur jag ska börja inläggen längre.

Gick hem från skolan i måndags och har sen vart hemma hela veckan och bara chillat, hatar skolan och bryr mig inte ett piss om den just nu.tänkte inte gå dit nästa vecka heller men lovade att jag skulle gå dit på måndag så alla fucking lärare får snacka med mig. Haha orkar verkligen inte,vill verkligen byta skola nu. Aja.

Förra helgen hade vi ju innebandy match ovh de var vår sista, vi vann såklart och avslutafe med att komma på en 3:dje plats i tabellen,känns skönt att skiten är slut nu, kommer bara sakna att behöva gå på träningen..

okej och bilderna med mina homies där dere behöver ni inte ens kommentera,yolo på att va efterblivna liksom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar