lördag 25 augusti 2012

i'll be okey in the end .


Jag gör inte alltid rätt val , och jag är inte den bästa i skolan eller en som alla tycker , men jag försöker hela tiden duga , men det kommer alltid finnas dom som är mycket snyggare, finare , smalare , längre hår, finaste hårfärgen , vackrare ögon perfekta ansiktet , lång osv , jag kan inte hjälpa alla som behöver mig hela tiden även fast jag vill , och har aldrig velat såra nån med flit. Vad ska
 jag göra när ni sätter mig i situationer och klankar ner på mig. Jag kan inte bestämma vad ni ska tycka och tänka , och om jag säger en sak så menar jag verkligen det ! Men det hjälper inte att ni ska fortsätta hitta fel på mig och göra saker som sårar , jag är bara mig själv och jag duger för att jag ska må bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar