torsdag 23 augusti 2012

stjärnan från de blå säg att de ska bli vi två.

länge sen ! men de behövs ibland. sist jag blogga va när janina hade sovit hos mig och jag kan säga att de hänt massor efter de!
I måndags träffade jag tjejerna och va på stan vi drog till prinsens och käka natcho tallrik och sen åkte jag ju till doktorn och kolla blodtrycket! sen när jag kom tbx ner på stan så drog vi och åt glass. de va riktigt mysigt faktiskt! skulle skaffat bankomat kort också men sket i de och fixar de nästa månad istället men nu har sanna iallafall fixat de. iallafall så va jag på stan tiöl fem ungefär sen gick jag hem och vid sju ringer janina mig och frågar ifall jag ville sova hos henne så dom hämtade mig och jag sleepaade hos henne eftersom i tisdags skulle vi till stockholm och va där. vi åkte tidigt på morgonen till kaknästornet och fikade där. va där i lite mer än en timma och sen drog vi till heron city . janina hade ont i magen så hon var som en klängande apa! men gick runt där en stund och sen gick vi och åt! och efter de åkte vi hem.

sen har dagarna bara varit döda här ute på tosterö. film och vart ute lite.
ialllafall så ligger jag i sängen med huvudvärk men ska snart på ett "möte" haha ja.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar